Joget Hari Raya

Posted by Azman - -














Ok serius poyo, ktengkyubabai.

12 Responses so far.

  1. Afyfa says:

    Azman leyh tak ak ckp....
    Knapa muke ko ala2 Khairul Fahmi Che Mat ek???
    Hahahaha

    p/s: Sedare ke? =p

  2. Azman says:

    xla, sebenarnya.....Kahirul Fahmi Che Mat yang macam aku, ekekekekeke

  3. Afyfa says:

    KEY....Fine....haha
    adakah ini bermakna mungkinkah dia sefemes ko..hahahah =p

  4. Azman says:

    Hmmm susah nak jawab tu, kang aku kate ye, ko cakap aku riak, kalo aku kate tak ko cakap aku rendah diri lak, uish3 =p

  5. pha is says:

    kalau ko buat tarian joget ni masa pharmacy idol, kompom menang... hahahaha

  6. Azman says:

    keh3, menang ke? aku takut kena baling botol budu ja, haha

  7. Afyfa says:

    Seyes ko memang bkn org yg jenis perasan azman (sile antonimkan) :p

  8. Azman says:

    oh jadi aku ni mmg femes la yek *buat2 tak faham*

  9. Anonymous says:

    lawa background..cm knl je..hahha

  10. Anonymous says:

    aha lar..background dia cam familiar sangat...=)

  11. Anonymous says:

    hahha..ehhh.."background dia cm familiar sgt?"..kte knl ke?hahah

USM Bloggerz